از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد قفسه سینه بعد از استنت گذاری - پرسش 2357
رفعتی سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 475 درد قفسه سینه
سلام و عرض ادب
پدرم کمتر از یک هفته است استنت گذاشتن. یکی دو روزه لرز دارن . امروز هم درد قفسه سینه گرفتن آیا طبیعیه یا باید به پزشک مراجعه کنیم .مننون از لطف بیکران شما
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
تب و لرز یک هفته پس از آنژیوپلاستی طبیعی نیست و نیاز به بررسی علت آن دارد درد قفسه سینه تا یکی دو هفته بعد از آنژیوپلاستی میتواند طبیعی باشد