از دکتر بپرسید

درد بعد از گذاشتن استند - پرسش 152

  • تصویر کاربر احم چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 589 آنژیوپلاستی
    سلام وادب 41سال سن دارم بعلت گرفتگی عروق یکی را استند و بقیه دارای گرفتگی های 40تا 60میباشد بعداز استند تا دوهفته هیچ مشکلی از نظر درد وتنفس نداشتم اما بعداز اون گاهی دجار درد و سوزش وکمی نفس تنگی در ناحیه قفس سینه میشوم البته بدون فعالیت بدنی خاصی هم این حالت بوجود میاد. قرصهای پلاویکس. دلتیازم سه بار در روز . لوزارتان دوبار در روز. دروکانتین. دوبار در روز و آاس آ مصرف میکنم. درمورد دردها این چنینی دلیل چیست. واینکه گرفتگی مجدد استند چه علائمی دارد. سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      درد شما به احتمال زیاد منشا قلبی نداره و احتمالا گوارشی است درد تنگی مجدد استنت شبیه دردهای اولیه است ولی احتمال گرفتگی استنت با استنت های دارویی خیلی کم و زمان آن هم معمولا بعد از ۳ ماه هست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.