از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد بعد از گذاشتن استند - پرسش 152
احم چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 589 آنژیوپلاستی
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷( 7 سال پیش)
درد شما به احتمال زیاد منشا قلبی نداره و احتمالا گوارشی است درد تنگی مجدد استنت شبیه دردهای اولیه است ولی احتمال گرفتگی استنت با استنت های دارویی خیلی کم و زمان آن هم معمولا بعد از ۳ ماه هست