از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشار خون - پرسش 3605
بشیر چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 471 فشار خون
مشککل معده داشتم ومتخصص داخلی دارو ترشی در چند نوبت تجویز کردن وازمایش دادم گلیسرین 245وکلسترل215 بود وقند ناشتا 95 اوایل اسفند احساس سر درد وگز گز گوش داشتم که چند بار فشارم رو گرفتم 14 بود که به دکتر قلب مراجعه وگفت اکو مشکلی نداریوبخاطر فشارم کنکور2.5 واستاتین داد که بعه از چنروز مصرف شی یکبار فشارم بالا رفت واز چشمام وبینی اب میامد وچشمام قرمز شد. از اون موقع فشارم اذیتم داره تو خانواده هم ارثی هست
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته بگیرید