از دکتر بپرسید

فشار خون - پرسش 3605

  • تصویر کاربر بشیر چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 471 فشار خون
    مشککل معده داشتم ومتخصص داخلی دارو ترشی در چند نوبت تجویز کردن وازمایش دادم گلیسرین 245وکلسترل215 بود وقند ناشتا 95 اوایل اسفند احساس سر درد وگز گز گوش داشتم که چند بار فشارم رو گرفتم 14 بود که به دکتر قلب مراجعه وگفت اکو مشکلی نداریوبخاطر فشارم کنکور2.5 واستاتین داد که بعه از چنروز مصرف شی یکبار فشارم بالا رفت واز چشمام وبینی اب میامد وچشمام قرمز شد. از اون موقع فشارم اذیتم داره تو خانواده هم ارثی هست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته بگیرید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.