از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب انژیو گرافی - پرسش 92
زهره یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 467 آنژیوگرافی
اقای دکتر مادر من 2ماه گذشته انژیو گرافی انجام دادن و دوباره درد در قفسه سینه گردن وپشت دارن و دکتر میگوید عصبی است وتپش قلب هم دارد موقعی که راه میرود
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
با عرض پوزش من متوجه سوال شما نشدم لطفا سوال خودتون رو واضح تر مطرح بفرمائید.