از دکتر بپرسید

تپش قلب بالا - پرسش 4067

  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 495 تپش قلب
    سلام دکتر من تپش قلبم بالاست و34سال سن دارم استرس دارم وبه محض اعصبی شودن یا شوک احساس میکنم صدای قلبمو میشنوم وفکر میکنم هزار بار در سانیه میزنه میفتم لرزش اکو هم دادم دکتر گفت هیچ مشکلی نداری فقط ظربان قلبت بالاست. باید چکار کنم که مشکل برطرف بشه ومثل سابق بشم راهنمایتون چیه میشه داروگیاهی استفاد کرد اگر میشه چه داروی مچکرم خداعمرت بده
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹( 5 سال پیش)
      خیر از داروی گیاهی استفاده نکنید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.