از دکتر بپرسید
تپش قلب بالا - پرسش 4067
مهدی دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 495 تپش قلب
سلام دکتر من تپش قلبم بالاست و34سال سن دارم استرس دارم وبه محض اعصبی شودن یا شوک احساس میکنم صدای قلبمو میشنوم وفکر میکنم هزار بار در سانیه میزنه میفتم لرزش اکو هم دادم دکتر گفت هیچ مشکلی نداری فقط ظربان قلبت بالاست. باید چکار کنم که مشکل برطرف بشه ومثل سابق بشم راهنمایتون چیه میشه داروگیاهی استفاد کرد اگر میشه چه داروی مچکرم خداعمرت بده
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹( 5 سال پیش) خیر از داروی گیاهی استفاده نکنید