از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد قفسه سینه - پرسش 1898
K دوشنبه ۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 464 درد قفسه سینه
سلام
از،دی پارسال دچار تپش قلب شدم ۱۷۴اردیبهشت خوب شد و الان دوماهه همراه درد قفسه سینه و احساس سنگینیش درد و سوزش کتف و یه موقعایی گردن و اکثرا همراه با درد شونه چپم هستم و موقع درد نفسم بالا نمیاد تنکی نفس هم میگیم تو ارثم هم هست متاسفانه دکتر هم نمیتونم برم
مشکلی هست؟میشه بگین؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که سن بالایی دارید یا هر یک از عوامل خطر بیماری های قلبی را دارید نیاز به بررسی توسط یک پزشک متخصص بیماری های قلب و عروق دارید و در غیر این صورت توصیه می کنم که از داروهای مسکن خوراکی نظیر ژلوفن استفاده کنید