از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادباسترس و تپش قلب - پرسش 3600
مصطفی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 467 فشار خون
با عرض سلام و خسته نباشید
من در حدود دو ماه از قرص پراپرانولول ٢٠ استفاده میکردم چون طبق گفته دکتر ضربان داشتم و من استرس زیاددارم بعد از گذشت یک ماه استرسم زیاد شده آیا میتونم دوباره از پروپرانولول ٢٠ استفاده کنم و اینکه دوز مصرفی را فقط شبی یکدانه مصرف میکرد
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
بله می توانید مجددا دارو را شروع کنید ولی دوز یک بار در روز کافی نیست و حداقل دوز مصرفی دو یا سه بار در روز می باشد