از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبروماتیسم قلبی - پرسش 1946
سلطانی یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 454 سایر بیماری های قلب
سلام. بنده از افغانستان مصدع اوقات شریفتان میشم که بنا به تشخیص دکتران اینجا مبتلا به روماتیسم قلبی هستم. مدت چند سالی میشه که وارفارین استفاده میکنم. ولی اخیرا سکته کردم که در نتیجه بینایی ام دچار مشکل شده. میخواستم منو راهنمایی کنین که اگر بیام ایران ایا میشه قلبم رو تداوی کنم یا نه؟ همچنین هزینه جراحی چقدر میشه ؟ با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً قبل از اینکه به شما پاسخ بدم تصویر آخرین حکم انجام شده رو بفرستید و همچنین از علائم خودتون اطلاعات بیشتر و دقیقتری بفرمایید