از دکتر بپرسید

قلب - پرسش 1639

  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 827 سایر بیماری های قلب
    سلام من 50سالمه بعضی اوقات درقسمت قلبم احساس میکنم تیک میزنه به اینصورت که وقتی به سمت قلب درارکشیدم وقتی خون میخوادردبشه درقسمت زیرسینه حالت تیک ایجادمیشه وبایدتغییرحالت بدم وبه سمت دیگه بخوابم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      اطلاعات برای پاسخ به پرسش شما کافی نیست، توصیه می شود ابتدا به یک پزشک عمومی برای گرفتن شرح حال و راهنمایی برای مسیر درمانی مراجعه نمایید.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.