از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبقلب - پرسش 1639
حسین چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 827 سایر بیماری های قلب
سلام من 50سالمه بعضی اوقات درقسمت قلبم احساس میکنم تیک میزنه به اینصورت که وقتی به سمت قلب درارکشیدم وقتی خون میخوادردبشه درقسمت زیرسینه حالت تیک ایجادمیشه وبایدتغییرحالت بدم وبه سمت دیگه بخوابم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
اطلاعات برای پاسخ به پرسش شما کافی نیست، توصیه می شود ابتدا به یک پزشک عمومی برای گرفتن شرح حال و راهنمایی برای مسیر درمانی مراجعه نمایید.