از دکتر بپرسید

عمل جراحی - پرسش 8072

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۵ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 441 گرفتگی عروق
    سلام خدمت پزشک محترم جناب دکتر یزدانخواه.عمل جراحی و آنزیو پلاستی رو میپذیرید؟در اینصورت اگه مدت زمان بستری در بیمارستان و هزینه عمل و آنزیو رو بفرمایید ممنون میشم.چون من از مشهد باید خدمت برسم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۵ تیر ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.