از دکتر بپرسید
درد پشت دست چپ بعد از آنژیو - پرسش 8637
اکبر پنجشنبه ۲۱ مرداد ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 547 درد قفسه سینه
سلام من تقریبا یکماه آنژیو قلب انجام دادم ۱ فنر و دوبالن داخل قلبم الان پشت دست چپم درد داره درد اش ول میکنه بعد دوباره میگره علت اش چیه باید چیکار کنم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۱ مرداد ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که این درد با فعالیت تشدید نمی شود جای نگرانی نیست و در غیر اینصورت با پزشک محترم معالج خود مشورت بفرمایید