از دکتر بپرسید
درد بعد از استنت گذاری - پرسش 5964
میثم جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 483 آنژیوپلاستی
پدرم چند ساعت بعداز استنت گذاری در ای سی یو دچار درد قفسه سینه شده ایا نرمال است؟؟
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که تغییر نوار قلب نداشته باشند و درد خیلی شدید نباشد معمولا مشکل مهمی نیست.