از دکتر بپرسید
فشار بالا - پرسش 10357
جوکار دوشنبه ۱ آذر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 790 فشار خون
یک ماهی است ک فشار بالا دارم معمولا ۱۳ ب روی ۹وسردرد شدید دارم لطف میکنید راهنماییم کنید با قرص لوزارتان و املوپرس هم کنترل نمیشود۵۹ سالمه
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ آذر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً از نظر سایر علل ایجاد سردرد نیز بررسی شوید و یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته هم انجام دهید