از دکتر بپرسید

من آسم هم دارم - پرسش 8230

  • تصویر کاربر سلام پنجشنبه ۲۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 450 درد قفسه سینه
    سی تی آنژیوخطرنداره بعدشنبه نوبت دارم آنژیوبگیرم بعدمیتونم بیارم پیش شماجواب بدین من ازبابلسرمزاحم میشم دردقفسه سینه زیاددارم بعدعصبی هم میشم ازحال میرم لطفاراهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب سی تی آنژیوگرافی عوارض خیلی کمی دارد که مهمترین آنها میزان اشعه دریافتی و ماده حاجب است که در مجموع بسیار کم است و ارزش اطلاعاتی بالایی دارد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.