از دکتر بپرسید
من آسم هم دارم - پرسش 8230
سلام پنجشنبه ۲۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 450 درد قفسه سینه
سی تی آنژیوخطرنداره بعدشنبه نوبت دارم آنژیوبگیرم بعدمیتونم بیارم پیش شماجواب بدین من ازبابلسرمزاحم میشم دردقفسه سینه زیاددارم بعدعصبی هم میشم ازحال میرم لطفاراهنمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۴ تیر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب سی تی آنژیوگرافی عوارض خیلی کمی دارد که مهمترین آنها میزان اشعه دریافتی و ماده حاجب است که در مجموع بسیار کم است و ارزش اطلاعاتی بالایی دارد