از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبناراحتی قلبی - پرسش 2288
احمد چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 426 درد قفسه سینه
سلام آقای دکتر ببخشید این همه مزاحم شدم من امروز رفتم پیش چند تا دندان پزشک واسه کشیدن دندانم ولی تا ميگم چند ماه ديگه عمل بنتال وتعویض دریچه دارم ميگن خطرناک هست ما دندان شما را نمی کشیم آیا واقعا خطرناک هست واسه من ممنون ميشم راهنمای کنید
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
مشکل شما کشیدن دندان نیست، احتمال سختی کنترل خون ریزی و عفونت پس از کشیدن دندان است. شما نیاز به یک دندانپزشک حاذق دارید که پیگیری های پس از درمان را نیز برای شما انجام دهد. به همین علت بسیاری از دندانپزشکان ریسک مورد شما را انجام نمی دهند.