از دکتر بپرسید

ناراحتی قلبی - پرسش 2288

  • تصویر کاربر احمد چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 426 درد قفسه سینه
    سلام آقای دکتر ببخشید این همه مزاحم شدم من امروز رفتم پیش چند تا دندان پزشک واسه کشیدن دندانم ولی تا ميگم چند ماه ديگه عمل بنتال وتعویض دریچه دارم ميگن خطرناک هست ما دندان شما را نمی کشیم آیا واقعا خطرناک هست واسه من ممنون ميشم راهنمای کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      مشکل شما کشیدن دندان نیست، احتمال سختی کنترل خون ریزی و عفونت پس از کشیدن دندان است. شما نیاز به یک دندانپزشک حاذق دارید که پیگیری های پس از درمان را نیز برای شما انجام دهد. به همین علت بسیاری از دندانپزشکان ریسک مورد شما را انجام نمی دهند.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.