از دکتر بپرسید
سلام و عرض اذبدرددست و پای چپ تپش قلب - پرسش 1751
کاظم دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 487 افتادگی دریچه میترال
سلام دکترافتاده گی دریچه قلب دارم تپش قلبم یهو میره بالا دست وپای چپم دردمیکنه سردردمیگیرم احساس حالت تهوه بی حس میشه بدنم بیشترمواقع ترس یا ناراحتی میخام بدونم مشکلم جدیه ؟؟چیکاربایدبکنم کاظم جمعه ۲۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
هیچکدام را انجام ندادم فقط نوارقلب گرفتم کلا پیش متخصص قلب نرفتم دکتر گوارش ازتریق گوشی پزشکی متوجه شد ک افتتدگی دریچه قلب دارم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
منشا مشکل شما احتمالا عصبی است، با یکی از همکاران محترم نورولوژیست مشورت نمایید.