از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبعمل قلب باز - پرسش 2229
آرزو یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 498 گرفتگی عروق
سلام
اقای دکتر سوالی خدمتتون داشتم...پدر من دوسال پیش دچار سکته قلبی شد.بعد متوجه شدیم 4تا از رگ های قلبیشون گرفته.عمل قلب باز کردن.اونموقع پزشک معالجشون فرموده بودن کارکرد قلبشون 25 درصده ولخته قلبی دارن .الان بعد دوسال لخته کلا برطرف شده و کارکرد قلبشون به 40 رسیده .بابا اصلا سیگار نمیکشن.دیابت ندادند.لاغرن و هیچ بیماری دیگه ندارن ......آقای دکتر تو اینترنت نوشتن این بیمارا 5تا 10سال عمردارن.بنظرتون به بهبود کامل بابامون امیدوارباشیم..؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
نگران نباشید ایشان با توجه به این که علامتی ندارند در صورت مصرف داروها مشکلی نخواهند داشت