از دکتر بپرسید

داروی فشار خون - پرسش 1623

  • تصویر کاربر وحید شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 983 فشار خون
    با سلام، من 46 ساله هستم، به علت فشار خون که بیشتر 15 روی 9 بود ،دکتر برام قرص teveten600 تجویز کرد که پس از مصرف 4ماه الان کمیاب شده بجاش بهم قرص والزومیکس 5_80 دادهکه وقتی میخورم فشارم میاد روی 10، میتونم بجای اون تنها از قرص آملودیپین استفاده کنم؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      ظاهراً با همین قرص والزومیکس۵/۸۰ فشار خون شما کنترل هست و نیازی به تغییر دارو ندارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.