از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب داروی فشار خون - پرسش 1623
وحید شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 983 فشار خون
با سلام، من 46 ساله هستم، به علت فشار خون که بیشتر 15 روی 9 بود ،دکتر برام قرص teveten600 تجویز کرد که پس از مصرف 4ماه الان کمیاب شده بجاش بهم قرص والزومیکس 5_80 دادهکه وقتی میخورم فشارم میاد روی 10، میتونم بجای اون تنها از قرص آملودیپین استفاده کنم؟ ممنون
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
ظاهراً با همین قرص والزومیکس۵/۸۰ فشار خون شما کنترل هست و نیازی به تغییر دارو ندارید