از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش قلب پایین - پرسش 2381
شایان شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 406 تپش قلب
با سلام و خسته نباشید
پدربزرگ من ۸۱ ساله هستن و تحت نظر دکتر قلب هستن و تپش قلبشون معمولا روی ۵۳,۵۴ بوده،چند روز گذشته برای چکاپ رفتن که دکتر قرص جدید براشون تجویز کرد به اسم کنکور،از وقتی این قرص رو مصرف میکنن ضربانشون اومده رو ۴۶
این خطرناکه یا لازمه دوباره به دکتر مراجعه کنن؟
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
نیاز هست که میزان مصرف دارو کاهش یابد