از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبانژیو - پرسش 2853
محمد شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 510 آنژیوگرافی
من ۷ماه پیش گرفتگی رگ داشتم فنر زدم چند وقتی هست سمت چپ ناحیه شکم زیر قلب سوزش دارم چکار کنم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
نیاز به بررسی بیشتری از نظر احتمال گرفتگی مجدد داخل استنت را دارید