از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبآنژیوگرافی قلب - پرسش 1597
حمید چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 498 آنژیوگرافی
باسلام .پنج ماه پیش آنژیوگرافی قلب شده ام و بعداز عمل سردردهای شدید دارم چه کاری باید انجام دهم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
سردرد شما به علت آنژیوگرافی نیست در صورتی که از داروهای ایجاد کننده سردرد استفاده نمی کنید توصیه می کنم که به یکی از همکاران محترم نورولوژیست مراجعه بفرمایید