از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبگرفتگي عروق وسكته قلبي - پرسش 2173
معصومه چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 506 گرفتگی عروق
سلام آقاي دكتر:علت بدن دردوپادردبعداز سكته قلبي كه استنت گذاشته شده چيه؟باتشكر🙏🏻🌷
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
اگر منظور از پا, کشاله ران و محل انجام آنژیوگرافی باشد تا مدتی کوتاه بعد از آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی طبیعی است و در غیر این صورت نیاز به بررسی اشکالات عروقی پا و یا سایر مسائل دارد