از دکتر بپرسید

ضعف شديد - پرسش 1802

  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 476 آنژیوگرافی
    مادر من ماه پيش آنژيو كردن و يك استنت براشون گذاشتن روزاي اول ضربان و فشارشون متغير بود خدارو شكر خوب شدن
    ايشون قبل از آنژيو خيلي فعاليت داشتن ولي امروز با اينكه تقريبا يك ماه هم گذشته ايشون به شدت ضعف دارن و وقتي مسافت كوتاهي رو پياده روي ميكنن ضعف شديدي ميكنن و حتي مدت كوتاهي تو ماشين هستن به شدت ضعف ميكنن و چشماشون سياهي ميره و عرق سرد ميكنن
    ميخواستم بدونم اين مشكلات به دليل آنژيو كردنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب خیر این مشکلات به دلیل آنژیوگرافی نیست و ممکن است ناشی از داروهای مصرفی باشد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.