از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب خیر این مشکلات به دلیل آنژیوگرافی نیست و ممکن است ناشی از داروهای مصرفی باشدضعف شديد - پرسش 1802
سارا دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 476 آنژیوگرافی
مادر من ماه پيش آنژيو كردن و يك استنت براشون گذاشتن روزاي اول ضربان و فشارشون متغير بود خدارو شكر خوب شدن
ايشون قبل از آنژيو خيلي فعاليت داشتن ولي امروز با اينكه تقريبا يك ماه هم گذشته ايشون به شدت ضعف دارن و وقتي مسافت كوتاهي رو پياده روي ميكنن ضعف شديدي ميكنن و حتي مدت كوتاهي تو ماشين هستن به شدت ضعف ميكنن و چشماشون سياهي ميره و عرق سرد ميكنن
ميخواستم بدونم اين مشكلات به دليل آنژيو كردنه؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)