از دکتر بپرسید

استفاده از قرص کنکور یا دیلتیازم - پرسش 2330

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 477 سایر بیماری های قلب
    سلام آقای دکتر
    چندی پیش در خواب دچار مشکلی شدم که تا چند ثانیه قابلیت تحرک رو ازم گرفت و احساس مشکل قلبی کردم
    با مراجعه به دکتر و تست ورزش و بعدش ctآنژیو گفتند که یکی از رگ هام توی ماهیچه هست یه دکتر دیلتیازم نوشت یکی کنکور به نظر شما کدومو مصرف کنم
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب مصرف کانکور به تنهایی کافی است

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.