از دکتر بپرسید
درباره فشارخون - پرسش 11553
محمد سه شنبه ۲۸ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 728 فشار خون
سلام.پیروسوال قبلیم اقای دکتر بنده ۵۰سالمه که بعدازمصرف شیره وسیگارفشارم ۱۴روی۱۰میشه وضربان ۷۳وصبح قبله صبحانه ومصرف شیره وسیگار۱۲روی ۸ میباشدوبعدازمصرف شیره تریاک وسیگارفشارم۱۴ روی ۱۰ وضربان ۷۳میباشدومعمولا قبل ازاستعمال شیره وسیگارنرمال است اگه نیازی به مصرف قرص هست راهنمایی بفرمایید.ممنونم ازشمابزرگوار🙏🙏🙏🙏
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۸ دی ۰( 4 سال پیش) پاسخ شما در سوال قبلی داده شد