از دکتر بپرسید
مینیمم بالا - پرسش 5382
بنی دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 449 فشار خون
باسلام، زنی54 ساله هستم، درطول چن ماه 3،4 بار از خواب که بیدارشدم باسرگیجه وتهوع شدید بوده، که پس از پیگیری دچار مینیمم بالا شدم، متخصص قلب دستگاه هلتر نصب کردند، معتقدند نوسان خون دارم، ولی داروی فشار ندادند، گفتند عصبیه، درحال حاضر مجددا دچار همون وضعیتم، کم کاری تیروئید هم دارم ومدت 10 ساله دارو مصرف میکنم، لطفا راهنمایی بفرمایید
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً ابتدا با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی مشورت بفرمایید.