از دکتر بپرسید
درد زیز نوک سینه - پرسش 9571
F187 جمعه ۱۶ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 457 درد قفسه سینه
سلام حدود یکماه هست که وقتی نوک سینه رایکم فشار میدم درد داره ودرست زیر نوک سینم یک غده کوچک احساس میکنم سن من ۴۵ و مرد هستم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۵ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب آیا دارویی مصرف می کنید؟ F187 پنجشنبه ۱۵ مهر ۰( 4 سال پیش)
سلام با عرض تشکر خیر دارویی مصرف نکردم چون قبلا این درد را نداشتم فقط توی این یکماه به خاطر گلو درد آموکسی سیلین خوردم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۶ مهر ۰( 4 سال پیش) لطفاً جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی یا جراح عمومی مراجعه بفرمایید