از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب استفاده از قرص بیزوپرولول - پرسش 341
مینا سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 586 تپش قلب
خسته نباشید-من30ساله هستم به دلیل درد و گرفتگی در قفسه سینه دکتر بعد اکو و نوار قلب قرص بیزوپرولول 2.5هر 12ساعت و اسپیرین80 و پنتوپرازول تجویز کردن
بنا به تشخیص دکتر گرفتگی یکی از رگ ها عامل این قضییه هست
من بعد از استفاده از این قرص ها به شدت خسته و بی حوصله و خواب الود هستم و داییما ضعف شدید و گرسنگی
وخیلی سخت ورزش میکنم
می خواستم از شما بپرسم چگونه می تونم به خودم در قبال این عوارض کمک کنم
تشکر از شما استاد عزیز.
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
بله توجه به سن شما احتمال گرفتگی عروق قلب کم هست برای تایید اون و در نتیجه مصرف دارو نیاز به مستندات قوی و قطعی است و لذا توصیه میکنم که تا تایید قطعی بیماری از مصرف داروهای فوق الذکر خودداری کنید و بررسی دقیق تری انجام بدید