از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب دردسینه - پرسش 3282
ارجمند دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 513 سایر بیماری های قلب
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
جای نگرانی نیست به مصرف ناپروکسن ادامه دهید و در صورت طولانی شدن مدت زمان درد یک عکس قفسه سینه برای بررسی بیشتر بگیرید