از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب عوارض بعد از عمل آنژیو پلاستی - پرسش 119
زری شنبه ۱۵ دی ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 644 آنژیوپلاستی
سلام خدا قوت لطفا بفرمایید وقتی که تعداد قرصها در هر وعده زیاد مثلا 8تاباشد اگر در طی یک ساعت وبه فاصله چند دقیقه برای هر کدام باشد خوب هست ویا اصولا چگونه باید قرصهارو مصرف کرد درحالی که فقط وعده صبح وشب دارند با تشکر فراوان ازشما دکتر محترم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۵ دی ۹۷( 7 سال پیش)
تفاوت زیادی در مورد مصرف داروها با هم و یا با فاصله چند دقیقه ای وجود نداره مگر اینکه دستور مصرف خاصی برای یک یا چند دارو وجود داشته باشه مثل قبل از صبحانه یا بعد از شام و ....