از دکتر بپرسید

فشارریه - پرسش 8144

  • تصویر کاربر ازاده جمعه ۱۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 442 سایر بیماری های قلب
    آقای دکتر برای کسی که بیماری فشارریه وسوراخ قلب دارد وفشار یه ۱۲۰هست گاهی اکسیژن خون می افتد
    چی کار کنم که اکسیژن خونم بالاتر بره
    ممنون وآیا اینکه درمان جدید برای این بیماری به وجود نیامده؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.