از دکتر بپرسید
درد و سرما و ورم پاها - پرسش 9718
زهرا یکشنبه ۲۵ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 798 گرفتگی عروق پا
سلام وخسته نباشید...خاستم بگم پاهای من از زانو به پایین اصلا گرم نمیشه و روی پای راستم از زانو تا ساق پا ورم کرده وروی پای چپ هم ازساق تا روی انگشتانم ورم کرده.سونوگرافی واکو هم کردن گقتن مشکلی ندارم!!حالا آقای دکتر بنظر شما من چکار کنم که پاهام گرم بشه ودرد هم نکنه؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۵ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب متاسفانه بدون ویزیت نمیتوان اظهار نظر کرد