از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبجراحی باز کودکان 3 ساله - پرسش 2406
آزاده چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 782 افتادگی دریچه میترال
خووهر زادا من امروز 25 آذر در بیمارستان امام خمینی بستری هست چون قلبشون بزرگ شده در ضمن گرفتی 2 رگ داره و سوراخ هم هست .
قرار فردا تیم جراحی مشاوره بدن
خواستم از خطرات این عمل ب من بگین
البته ایشون لاغرن ولی فوق العاده دختر پر انرژی هستن و تنگی نفس اینارو ندارن .
دکتر تاتاری ظاهرا میخان جراحی کنن
آیا این بیمارستان خوبه ؟
آایا خطرات این عمل خیلی زیاده؟
و یکم توضحی تخصصی ک چکنیم.
داریم از گریه و استرس میمیریم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
متاسفانه با میزان توضیحات ارائه شده تشخیص دقیق بیماری برای من مشخص نیست ولی با توضیحات ارائه شده میتوان به این نتیجه رسید که تیم پزشکی بیمارستان شامل متخصصین قلب کودکان و جراحان قلب به این نتیجه رسیده اند که بیمار شما نیاز به جراحی دارد لازم به ذکر است که این بیمارستان یکی از مراکز معتبر علمی و مرجع کشور است و همیشه تصمیم گیری ها بنا به مصلحت بیمار است طبیعتاً این بیمار هم مثل سایر بیماران کودکی که جراحی قلب می شوند عوارض و خطرات خود را دارد ولی می توانید با اطمینان به این تیم پزشکی اعتماد کنید