از دکتر بپرسید
ورمدست بعد از انژیو - پرسش 6538
شمیم یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 548 آنژیوگرافی
سلام وقت بخیر همسر من در تاریخ 28دی آنژیوگزافی دست انجام دادن و مشکلی خداروشکر نداشتن ولی از دوهفته پیش کنار محل بریدگی کانتر غده مامندی به وجود اومده که کمی بزرگهم شده و هیچ علایم دیگه ای ندارن .علتو راه درمانش رو لطف میکنید
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت و معاینه به پزشک محترم معالج مراجعه کنید. بدون معاینه پاسخ گویی ممکن نیست