از دکتر بپرسید

ورم‌دست بعد از انژیو - پرسش 6538

  • تصویر کاربر شمیم یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 548 آنژیوگرافی
    سلام وقت بخیر همسر من در تاریخ 28دی آنژیوگزافی دست انجام دادن و مشکلی خداروشکر نداشتن ولی از دوهفته پیش کنار محل بریدگی کانتر غده مامندی به وجود اومده که کمی بزرگ‌هم شده و هیچ علایم دیگه ای ندارن .علت‌و راه درمانش رو لطف میکنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت و معاینه به پزشک محترم معالج مراجعه کنید. بدون معاینه پاسخ گویی ممکن نیست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.