از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبنارسایی قلب - پرسش 2090
رضا یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 450 سایر بیماری های قلب
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
به احتمال زیاد علت تجمع مایع در ریه بیشتر نارسایی قلبی سیستولیک است تا نارسایی کلیوی
همانطور که در سوالات قبلی هم پاسخ داده ام تعیین میزان طول عمر با دقت زیاد ممکن نیست
در بیمار شما در صورت مناسب بودن آناتومی عروق انجام جراحی بای پس و یا استنت گذاری ممکن است که به بهبود عملکرد سیستولی قلب کمک کند
همچنین بهتر هستند در صورتی که امکان داشته باشد فشار خون را بهتر از این کنترل کرد و در محدوده سیستولی ۱۲ تا ۱۳ و دیاستولی هشت تا هشت و نیم نگاه داشت