از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد در قفسه سینه و قلب - پرسش 3354
نوید چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 511 درد قفسه سینه
سلام اقای دکتر ..من ۲۸ سالمه..یهو از طرف وسط قفسه سینه ان دردی گرفت و رفته رفته زد به طرف قلبم دردش..نفس کشیدنی هم درد بیشتر احساس میشد و تیر میکشید..همون لحظه رفتیم متخصص قلب نوار و اکو گرفتن گفتن که مشکلی نیس اسپاسم اعصاب قلب بوده..دارو تجویز کردن..ولی من الان ۲ روز همون قسمت ازقلبم زخم شده انگاری دست هم میزنم درد میگیره نفس کشیدنی هم درد دارم ..میشه راهنمایی کنید مشکل من از کجاست..
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
از مسکن هایی شبیه ژلوفن استفاده کنید