از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشار خون و احساس سنگینی سینه - پرسش 1134
مهدی سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 906 فشار خون
آقای دکتر سلام
پسری 25ساله هستم .تقریبا یه 5ماهی هست که احساس فشار روی قفسه سینه سمت چپ دارم .در ضمن فشار خونم بالاست ومتغیر هست بیشتر صبح ها فشار 14هست و اکو و نوار قلب گرفتم گفتن مشکلی نداری در ضمن دکتر برام قرص پروپانولول و کاپتوپریل نوشته موقعی که پروپانولول مصرف میکنم احساس بی نظمی در ضربان قلبم دارم
آقای دکتر مشکل من چیه لطفا راهنماییم کنین
تصاویر اکو و نوار قلب و آزمایش خون هم میفرستم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
احتمالا درد شما منشا قلبی نداره و توصیه میکنم که یک هولتر نوار قلب ۴۸ساعته انجام بدید