از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب امبولی ریه وانتی فسفور لیپید - پرسش 742
معصومه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 538 گرفتگی عروق پا
سلام خسته نباشی زن 28 ساله هستم قرص وارفارین مصرف میکنم الان دوساله استفاده سه سالم هستم ازدواج کردم امبولی ریه برای من چقدر خطرناک است ایا من بهبودی در پیش دارم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
علت مصرف وارفارین رو نفرمودید. در صورتیکه علت مصرف امبولی ریوی بوده آیا علتی مثل سفر یا مصرف داروهای ضدبارداری یا .. وجود داشته یا خیر؟