از دکتر بپرسید

امبولی ریه وانتی فسفور لیپید - پرسش 742

  • تصویر کاربر معصومه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 538 گرفتگی عروق پا
    سلام خسته نباشی زن 28 ساله هستم قرص وارفارین مصرف میکنم الان دوساله استفاده سه سالم هستم ازدواج کردم امبولی ریه برای من چقدر خطرناک است ایا من بهبودی در پیش دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      علت مصرف وارفارین رو نفرمودید. در صورتیکه علت مصرف امبولی ریوی بوده آیا علتی مثل سفر یا مصرف داروهای ضدبارداری یا .. وجود داشته یا خیر؟

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.