از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبآریتمی قلبی - پرسش 2287
هادی سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 610 سایر بیماری های قلب
پدرم 60ساله هستند و برای فشار خون و دیابت و چربی خون دارو مصرف میکنن سابقه آپنه خواب داشتن که تشخیص داده نشده بود و به گفته پزشکان منجر به آریتمی قلبی و فیبریلاسیون دهلیزی شده فروردین ماه در شیراز عمل جراحی انجام دادند و آپنه خواب تا حدود زیادی برطرف شده ولی آریتمی بصورت هفته ای یا ده روز یکبار بصورت حمله ای اتفاق می افتاد که با 3عدد قرص پروپافنون کاهش می یابد در ویزیت اخیر متخصص قلب توصیه به سوزاندن مسیر اضافی که منجر به آریتمی در قلب می شود نزد دکتر اورعی کردند میخواستم سوال کنم آیا خطر جانی و یا نیاز به باتری قلب در این عمل وجود دارد؟ پدرم در حین آریتمی بسیار اذیت میشن آیا شما توصیه به این عمل میکنید؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
احتمال خطر ناچیز است ولی غیر ممکن نیست و در صورت صلاحدید پزشک محترم معالج انجام این کار توصیه می شود
احتمال نیاز به باتری بسیار کم است