از دکتر بپرسید
بالون، واستنت - پرسش 4729
سیدشهاب پنجشنبه ۳ مهر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 478 گرفتگی عروق
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما،ازاهوازمزاحمتون میشم، من یک هفته پیش آنژیوگرافی وآنژیوپلاستی(بالون) برای دوتاازرگ های قلبم زدن، فقط یه سوال آیااستنت دررگ برام جاگذاری، کردن، چون دکترگفت بابالون بازشدن، الان همه بهم میگن که حتمن استنت گذاشتن تورگ قلب شما ولی دکترچیزی بهم نگفت درمورداستنت، آیاباهمون بالون بازشده است، یااستنت گذاشتن، ممنون ازشماخداخیرتون بده
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۳ مهر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش آنژیوپلاستی خود را بفرستید