از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبپارگی دریچه میترال - پرسش 1920
نغمه چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 490 افتادگی دریچه میترال
ایا کسی که بر اثر شیمی درمانی شدید دریچه قلبش پاره شده باشد ریه اش اب می اورد؟یا دست وپاش ورم می کند؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
پارگی دریچه از عوارض شیمی درمانی نیست ولی پارگی دریچه میتواند منجر به تجمع مایع در فضای جنب و بافت ریه و تورم دست و پا شود