از دکتر بپرسید

افت فشار خون - پرسش 4234

  • تصویر کاربر زهرا پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 655 فشار خون
    به علت گرمازدگی اب بدنم خشک شده و افت فشار داشتم و الان سه روزه که سرم میگیرم و کلا فشار پایین هستم وداعم مایعات می خورم .ولی دهانم همچنان خشکه و با کمی فعالیت افت شدید فشار و تپش قلب میگیرم نمیدونم باید چیکار کنم راهنماییم میکنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت صحت اطلاعات و توضیحات نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.