از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب گرفتگی عروق - پرسش 472
M یکشنبه ۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 676 فشار خون
سلام اقای دکتر
مادر من ARخفیف دارن و فشارخون دکترشون براشون قرص اسپرین و کنکور و لورزاتان تجویز کردن و سال۹۴ هم انژیو انجام دادن
الان چند وقت هم هست که قرص کنکور تو داروخونه ها موجود نیست اگر قطع بشه این قرص خطرناکه؟
و اینکه میگن بعد ۱۰ الی ۲۰ سال بعد از بیماری قلبی ایجاد شده فرد دچار سکته میشه درسته؟؟؟؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
میتوانند از معادلهای ایرانی موجود در بازار استفاده کنند
خیر این صحبت بطور مطلق درست یا اشتباه نیست