از دکتر بپرسید

افتادگی دریچه میترال - پرسش 1567

  • تصویر کاربر فرشته سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 495 افتادگی دریچه میترال
    سلام من یه دختر 18 ساله ام که حدود 10 سالگی احساس قلب درد خفیفی داشتم و بعد از اکو فهمیدم که افتادگی دریچه میترال دارم اما دکتر گفت ک مسئله مهمی نیست چون دردم زیاد نبود اما الان بیشتر وقتا درد قلب شدیدی دارم و دست چپم بی حس میشه نفسمم خوب بالا نمیاد باید چکار کنم؟ ممکنه خطری داشته باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      به نظر می رسد که مشکل جدی وجود نداشته باشد ولی توصیه می کنم که اکوی خود را هر دو سال یک بار تکرار کنید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.