از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب افتادگی دریچه میترال - پرسش 1567
فرشته سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 495 افتادگی دریچه میترال
سلام من یه دختر 18 ساله ام که حدود 10 سالگی احساس قلب درد خفیفی داشتم و بعد از اکو فهمیدم که افتادگی دریچه میترال دارم اما دکتر گفت ک مسئله مهمی نیست چون دردم زیاد نبود اما الان بیشتر وقتا درد قلب شدیدی دارم و دست چپم بی حس میشه نفسمم خوب بالا نمیاد باید چکار کنم؟ ممکنه خطری داشته باشه؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
به نظر می رسد که مشکل جدی وجود نداشته باشد ولی توصیه می کنم که اکوی خود را هر دو سال یک بار تکرار کنید