از دکتر بپرسید

كرفتكي عروق - پرسش 2246

  • تصویر کاربر سميرا یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 526 گرفتگی عروق
    با سلام و احترام،آقاي دكتر مادرم ٥ماه قبل انزيو كردند ولي بدليل نازك بودن ركهايشان موفقيت حاصل نشد و تصميمبه عمل قلب باز شد بعد از با انجام اكو تخصيي و ازمايش متوجه نارسايي و بالا بودن كراتين و مشكل دريجه شديم حال دكتر ايشان(دكتر مير محمد صادق،اصفهان)با ما اعلام كردند عمل ايشان همواره ريسك فراوان دارد و بايد تصميمي اتخاذ كنيد و تنها راهش عمل هست،حال به نظر شما جه بايد كرد يعني راهي براي نجات مادرم وجود ندارد؟در ضمن ايشان٥٦سال و ديابت دارند و حدود ٢٠روز است ورم شديد در قسمت شكم و ران و ساق باهايشان دارند بسيار نكران وضعيت ايشان هستيم و هر لحضه ميميريم و زنده ميشويم😭😭😭
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      برای اظهار نظر دقیق نیاز به رویت مدارک شامل اکو و سی دی آنژیوگرافی دارم
      در صورتی که در اصفهان مقیم هستید شما را به آقای دکتر خسروی ارجاع می‌دهم

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.