از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشارخون بالا - پرسش 102
طاهره دوشنبه ۳ دی ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 981 فشار خون
باسلام. اگردرصورت فشاربالا اشتباها از این دارو با دوز ۵ ،دوبار درروز استفاده شودصبح وشب، آیا خطرناک است؟ مادرم کمی تنگی نفس و تورم لب داشته.
والسارتان ۱۶۰ یک نوبت و کونکور ۵ یک نوبت برای مادرم دربیمارستان تجویزو فشار کنترل شد. بعداز ترخیص و درمنزل با این دوزها ،فشارشون کنترل نمیشه و حدود ۱۶ است. من دلیل این عدم کنترل رو متوجه نمیشم. آیا برای دوز شب هم باید داروی فشار تجویز بشود تا فشار خون خوب کنترل شود یا خیر؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳ دی ۹۷( 7 سال پیش)
توصیه میکنم که هولتر فشارخون ۲۴ساعته انجام بشه و بر اساس نتیجه در مورد داروها تصمیم گیری بشه