از دکتر بپرسید
تپش قلب - پرسش 5897
پژمان جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 516 تپش قلب
سلام جناب آقای دکتر خسته نباشید این اکوی قلبمه آیا مشکلی داره?ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب اکوکاردیوگرافی طبیعی و نوار قلب غیر طبیعی است پژمان جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش)
ببخشید آقای دکتر اول نوار قلب گرفتم بعد رفتم اکو کردم آیا لازمه دوباره برم اکو بکنم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) لطفاً اکوکاردیوگرافی خود را توسط یکی از همکاران محترم فلوشیپ اکوکاردیوگرافی تکرار کنید