از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبفشارخون - پرسش 2473
آنیسا شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 476 فشار خون
باسلام ۔مادرم ۵۶سالشہ وفشارخون دارہ کہ دارو مصرف میکنہ۔ہفتہ گذشتہ فشارش زیادشدہ بود ۱۵ روی۱۰بود کہ حالت تہوع داشت الان میگہ احساس سرگیجہ دارہ البتہ یکم فکرش درگیرہ ومشغلہ ی ذہنی ہم دارہ ۔ہمیشہ فشارش ۹روی ۶ میشہ۔الان فشارش تنظیم شدہ ولی سرگیجہ دارہ۔دلیل سرگیجہ چی میتونہ باشہ؟خیلی ممنون
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که فشار سیستولی کمتر از ده باشد سرگیجه میتواند ناشی از پایین بودن فشار خون باشد
همچنین بررسی از نظر سایر علل سرگیجه نظیر مشکلات گوش داخلی را توصیه می کنم