از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش قلب و بزرگی بطن راست - پرسش 1926
حسین چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 772 تپش قلب
سلام و درود بر شما .۳۵ساله آقا هستم.از چند سال پیش تپش قلب اذیتم میکرد چند بار هولتر شدم و بارها حین تپش نوار گرفتم که دکتر گفت همشون تاکیکاردی سینوسیه.توی اکوم نوشته بطن راست کمی بزرگتر از نرمال ولی تاثیری در کارکرد قلب نداره با کلمه لاتین maild.چه اقدامی باید انجام بدم.ممنونم از لطف و پاسخ شما
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً تصویر واضح تری از نوار قلب بفرستید و همچنین تصویر اکو را هم بفرستید