از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبولف پارکینسون و مشورت جهت ابلیشن - پرسش 3200
رضا جمعه ۱۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 506 تپش قلب
من ۳۹ساله هستم یکی دو سال هست که آریتمی اومده سراغم،گویا این بیماری مادرزادی هست سندروم ولف پارکینسون وایت دارم که از بچگی گاهی تپش و ترس و غیره رو تجربه میکردم
دکتر متخصص در شهرمون (خراسان جنوبی قاین) توصیه به ابلیشن کرده
۲تا سوال دارم یک اینکه شما از دو گزینه ابلیشن ودرمان دارویی کدوم رو توصیه میکنید؟
دوم اینکه بهترین متخصص ایران در زمینه ابلیشن قلب بهم معرفی کنید
بابت پرحرفی عذرخواهم آقای دکتر
بابت پاسخگویی پیشاپیش سپاسگزارم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
بله ابلیشن رو توصیه میکنم
میتوانید به گروه آریتمی بیمارستان شهید رجایی و یا گروه کلینیک آریتمی تهران مراجعه بفرمایید